REGULAMIN

 

REGULAMIN

 

DANE FIRMY I POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1) Właścicielem witryny internetowej http://www.stampa.mielec.pl jest firma Stampa Wioletta Kubik, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

Siedziba firmy: ul. Władysława Łokietka 6; 39-300 Mielec, NIP: 817-147-00-18.

 

2) Firma Stampa Wioletta Kubik prowadzi sprzedaż detaliczną produktów za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia przyjmowane są drogą internetową za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@stampa.mielec.pl

 

3) Za czynności związane z obsługą zamówień internetowych odpowiada firma Stampa Wioletta Kubik. Kontakt z obsługą klienta pod numerem: 794 433 269, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, lub meilowo: biuro@stampa.mielec.pl

 

4) Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

 

5) Oferowane przez Stampa Wioletta Kubik kartki i zaproszenia, te które wykonywane są ręcznie nie dają możliwości na pełną powtarzalność i mogą się nieznacznie różnić jeden od drugiego.

 

6) Na każdy zakupiony towar wystawiany jest paragon fiskalny lub na życzenie kupującego: Faktura Vat

 

7) Ceny podane na stronie internetowej firmy Stampa Wioletta Kubik są cenami brutto, koszt przesyłki doliczany jest oddzielnie.

 

8) W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia (brak jakiegoś z produktów lub zmiana np. koloru, odcienia tasiemki) Stampa Wioletta Kubik zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić

Zamawiającego

 

9) Stampa Wioletta Kubik zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów z witryny internetowej bez uprzedzenia.

 

11) Firma Stampa Wioletta Kubik zastrzega sobie prawo do dokonwania zmian w regulaminie. Każdy Klient zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem w momencie składania zamówień.

 

12) Złożenie zamówienia z wyborem Faktury Vat oznacza akceptację upoważnienia do wystawiania faktur vat bez podpisywania przez odbiorcę.

 

 

SPOSÓB I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

Czas realizacji zamówień w przypadku produktów bez personalizacji wynosi 3-4 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty i podania wszystkich szczegółów (kolor, wzór itp.)

 W zamówieniach personalizowanych (wykonywanych na specjalne życzenie klienta, z jego danymi osobistymi) czas realizacji wynosi 4-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty i zaakceptowania projektu lub ustalenia wszystkich niezbędnych szczegółów (czas liczony jest w zależności od tego co nastąpiło jako ostatnie: wpłata czy akceptacja projektu).

W zamówieniach personalizowanych gdzie wpisywane są dane gości, Klient dostarcza listę gości w formie takiej jaka będzie widniała w wydruku. Jeśli Klient życzy sobie aby imiona i nazwiska do wpisania były odmienione, powinien dostarczyć tak listę (przykład: zapraszamy: Annę i Jana Kowalskich).

 DOPŁATA DO ZAPROSZEŃ Z PESONALIZACJĄ WYNOSI 0,50 ZŁ DO KAŻDEJ SZTUKI, NIEZALEŻNIE CZY WPISYWANE SĄ DANE GOŚCI CZY NIE. ZAPROSZENIE PERSONALIZOWANE OZNACZA ZAPROSZENIE Z DANYMI INDYWIDUALNYMI PRZESŁANYMI PRZEZ KLIENTA.

Minimalna ilość zaproszeń personalizowanych wynosi 10 szt.

 

Projekt do akceptacji przesyłany jest do Zamawiającego następnego dnia roboczego po otrzymaniu danych do personalizacji.

 

Klient obowiązany jest do bardzo dokładnego sprawdzenia przesłanego projektu, dotyczy to zarówno błędów ortograficznych, danych personalnych jak i tzw. "literówek".

Po akceptacji projektu tekst zostanie wydrukowany w takiej formie jaką Klient zaakceptował i utraci prawo do ew. reklamacji.

 

Czas realizacji zaczyna biec od następnego dnia roboczego po wystąpieniu w/w okoliczności.

 

Sobota i niedziela są traktowane jako dni wolne.

 

ZAKUPY HURTOWE (tylko sklepy i hurtownie z branży papierniczej)

Zakup hurtowy kartek okolicznościowych dotyczy zamówień powyżej 10 szt z jednego wzoru.

Cenę hurtową ustalamy indywidualnie.

 

 

KOSZTY WYSYŁKI

Zamówione produkty dostarczane są na terytorium kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD I POCZTEX48 na adres wskazany przez Zamawiającego.

Koszt wysyłki wynosi 16,50 zł (KURIER) lub 13,90 (pocztex 48) bez względu na ilość złożonych za jednym razem zamówień.

Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 19,50 zł (KURIER) bez względu na ilość złożonych za jednym razem zamówień.

Koszt wysyłki listami bąbelkowymi wynosi 7,00 zł list polecony ekonomiczny lub 9,60 zł list polecony priorytetowy.

Ilości produktów do wysyłki listami są zawsze ustalane indywidualnie.
Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską wynosi 1/2 dni robocze.

Istnieje możliwość przesłania towaru poza granice Polski, jednak koszt jest zawsze ustalany indywidualnie, zależnie od wagi zamówienia i kraju dostawy.

Nie ponosimy odpowiedzialności za czas doręczenia przesyłek.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informujemy, że dane osobowe są przetwarzane i przechowywane wyłącznie przez firmę Stampa Wioletta Kubik z siedzibą w Mielcu, przy ul. Wł. Łokietka 6, w celach związanych ze sprzedażą, realizacją Państwa indywidualnych zamówień oraz w celach marketingowych. Państwa Dane przetwarzane są w sposób bezpieczny i zgodny z prawem.

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, mogą Państwo skorzystać z prawa do wglądu, ich poprawiania a także usunięcia. W tym celu prosimy o kontakt e-mailowy z firmą Stampa Wioletta Kubik.

 

 

 

PROCEDURA REKLAMACYJNA

 

Zamawiający może składać reklamacje dotyczące zakupu towarów pod adresem e-mail: biuro@stampa.mielec.pl

Reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail zamawiającego,
- datę zakupu stanowiącego podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, z wyjaśnieniem żadania reklamacyjnego
- okoliczności, które uzasadniają reklamację

- wystawiony paragon lub fakturę
 
Jeśli informacje dot. składanej reklamacji są niewystarczające, zastrzegamy sobie prawo zwrócenia się do zamawiającego o ich uzupełnienie.


Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w ostatecznej wersji.
Odpowiedź na reklamację wysyłamy na podany przez zamawiającego adres e-mail.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, jakie powstały podczas transportu będą rozpatrywane jedynie pod warunkiem spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub pracownika Poczty Polskiej.


Kupujący/zamawiający może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny

w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy pisząc na adres e-mail: biuro@stampa.mielec.pl

W takim przypadku zwracamy wszystkie otrzymane od zamawiającego płatności.

Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy, podany w zakładce "KONTAKT".

W przypadku zwrotu towaru
nie ponosimy kosztu odesłania towaru.


Prawo odstąpienia od umowy/zwrot towaru nie przysługuje

zamawiającemu/kupującemu

w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji zamawiającego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

(spersonalizowane zaproszenia z podaniem danych indywidualnych klienta,

winietki na stoły z nadrukiem danych gości, kartki okolicznościowe

ze spersonalizowanymi życzeniami

i napisami i inne podobne produkty z indywidualnymi nadrukami wykonywanymi na życzenie kupującego.

-o świadczenie innych usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą zamawiającego,

który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,

że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


Jako sprzedający zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad,

z wyłączeniem wad wskazanych w opisie.


Kupujący

ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji

i dochodzenia roszczeń

przed Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Rzeszowie

- Stały Polubowny Sąd Konsumencki, ul. 8 Marca 5, 35-065 Rzeszów.

Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur,

znajdą Państwo pod adresem:

www.uokik.gov.pl.

 

Facebook